Verzenden & Retourneren
Verzend informatie
De verwerking van bestellingen kan 3-5 dagen vertraging oplopen.
Bestelling volgen
Klik hier om je levering te volgen. Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track and trace code. Leveringen duren meestal 3-5 werkdagen. Als je vragen hebt over de bezorgstatus, neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzendmethoden en verzendkosten
SkinCeuticals.nl wordt geleverd met DHL Standard voor € 4,95.
Indien je kiest voor de ‘BINNEN 24 UUR VERZENDING’ zijn de kosten € 9,95.
Voor bestellingen van meer dan € 45 is de verzending gratis. Leveringen duren meestal 3-5 werkdagen.
Verzendbevestiging
Je ontvangt van ons een verzendbevestiging per e-mail zodra jouw goederen naar je onderweg zijn. Je kan je levering dan volgen met behulp van het track and trace code.
GRATIS RETOURPROCEDURE
Om uw product te retourneren, volg alstublieft de verschillende stappen hieronder. Houd er rekening mee dat we geen retouren accepteren voor online bestellingen in onze fysieke winkels.
-
- Haal uw retourlabel op en print deze: Dit kan via de link "Mijn bestelling retourneren" of "Retourlabel" die toegankelijk is in de e-mail met de bevestiging van de levering. Of door het retourlabel te downloaden dat is bijgevoegd in de e-mail die u wordt toegestuurd door de klantenservice in geval van een retouraanvraag die telefonisch is gedaan bij de klantenservice.
- Bevestig het retourlabel aan de buitenkant van het pakket dat u wilt retourneren en voeg een kopie van de factuur bij die overeenkomt met de bestelling die u wilt retourneren.
- Bewaar het afleverbewijs van het pakket waarop uw pakketnummer staat vermeld.
- De terugbetaling van het/de product(en) gebeurt volgens de oorspronkelijke betaalmethode die door de koper is gebruikt, zonder onnodige vertraging en in elk geval uiterlijk veertien (14) dagen na de dag waarop de verkoper op de hoogte is gesteld van de beslissing van de koper om zich terug te trekken, of uiterlijk 28 dagen na de leveringsdatum (bij afwezigheid van voorafgaande kennisgeving aan de klantenservice). Deze terugbetaling brengt geen kosten met zich mee voor de koper. De terugbetaling van dit bedrag kan echter worden uitgesteld tot de daadwerkelijke ontvangst van de geretourneerde producten of totdat de koper bewijs heeft geleverd van de verzending van het product. Daarbij zal de datum van de gebeurtenis die als eerst plaats vindt, de relevante datum zijn.
Problemen met de bestelling
Neem contact met ons op als je problemen hebt met je bestelling Neem contact op Bel ons op NL: 023-21 20 018 of stuur ons een e-mail [email protected]. Onze klantenservice staat van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur voor je klaar.